Автокөлік клиренсі дегеніміз не?
Автокөлікті таңдаған кезде әр техникалық сипаттамаға назар аудару керек. Оның ішінде сіз әдетте сантиметрмен көрсетілген клиренсті ескеруіңіз керек. Бұл не және оған қандай факторлар әсер етеді — мақалада жазылған.
Клиренс дегеніміз не?
Клиренс пен жол саңылауының айырмашылығы неде? Ештеңеде. Клиренс – бұл да жол саңылауы немесе көліктің ең төменгі орталық бөлігінен жолға дейінгі қашықтық. Осы көрсеткішке байланысты көлік құралы корпус пен функционалды тораптарды зақымдау қаупінсіз жеңе алатын кедергілердің рұқсат етілген биіктігі де өзгереді.
Клиренсті өлшеу алдында машинаның орталық бөлігі анықталады. Шын мәнінде, ол тіктөртбұрыш болу керек, онда бір жағы машинаның ұзындығына тең, ал екінші жағы дөңгелектердің ішкі бөліктері арасындағы қашықтықтан 20 см аз болады.
Егер жүрістік бөлігі мен аспасы баптауға берілсе, бұл ескерілмейді. Мысалы, кем өлшенгені ескерілмейді.
Автокөліктердің жер саңылауын дұрыс есептеу үшін сізге мыналар қажет:
- көліктен артық жүкті алып тастаңыз және жолаушыларды түсіріңіз;
- көлікті барлық қажетті техникалық сұйықтықтармен толтырыңыз;
- көлікті тексеру шұңқырына қойыңыз;
- шиналарды нұсқаулықта ұсынылған мәндерге дейін үрлеңіз;
- сызғышпен немесе рулеткамен түбінің орталық бөлігіндегі шығыңқы нүктелерден қашықтықты өлшеңіз;
- осьтердің, картердің және алдыңғы бампердің астындағы қашықтықты өлшеңіз
Орташа мәнге назар аударудың қажеті жоқ. Өлшеудің ең аз нәтижесін таңдаңыз. Бұл машинадағы клиренс болады.
Клиренске әсер ететін факторлар
Клиренс көліктің дизайнына және оның кейбір ерекшеліктеріне байланысты болады. Әрі қарай, біз жерді тазартуға әсер ететін негізгі факторларды талдаймыз.
Аспа түрі
Автокөліктің жол саңылауына аспа әсер етеді. Егер ол тәуелсіз болса, онда саңылау үлкенірек болуы мүмкін. Өйткені, мұндағы дөңгелектер бір-бірімен келіспестен төмен және жоғары қозғалады.
Тәуелді аспа саңылауды шектейді. Мұнда осьтің бір жағындағы дөңгелектер бір бірімен байланысты болғандықтан әр түрлі қозғала алмайды.
Дөңгелектердің өлшемдері
Дөңгелектермен жағдай бәрі оңай: олар неғұрлым үлкен болса, соғұрлым клиренс биік болады. Бұл жағдайда саңылаудың номиналды мәні шындыққа сәйкес келмеуі мүмкін. Мысалы, сіз машинаны жүктеген кезде немесе шиналарда қысым жеткіліксіз болған кезде.
Шанақ дизайны
Шанақтың әр түрінің өзіндік стандартты клиренсі бар. Мысалы, жол талғамайтын көліктерде ол 210 мм-ден басталады, кроссоверлерде 170-тен 210 мм-ге дейін, ал седандар мен әмбебаптарда 130-дан 170 мм-ге дейін.
Нақты клиренске кем өлшенеуі мен баптау әсер етеді. Мысалы, аэродинамикалық элементтер, олардың орналасуына байланысты, жердің саңылауын азайтуы мүмкін.
Биік және аласа клиренсі бар көліктердің артықшылықтары мен кемшіліктері
Көліктегі клиренстің не екенін түсінген кезде, сіз үшін оның мәні қандай болатынын шешуіңіз керек.
Аласа клиренс аэродинамиканы, қысым күшін жақсартады және сәйкесінше машинаның жылдамдығын арттырады. Оның тұрақтылығы да жақсарады, бірақ өткіштігі зардап шегеді.
Көліктегі биік клиренс кедергілерді жеңудің жақсы қабілетін қамтамасыз етеді. Сондықтан кроссоверлер мен жол талғамайтын көліктерді қала сыртында тұратындардың бәрі жақсы көреді. Бірақ сонымен бірге автомобильдің ауырлық орталығы әдеттегіден жоғары орналасқан, бұл көлікті тұрақты етпейді және тіпті басқаруға әсер етуі мүмкін.
Машинаны таңдағанда, қажеттіліктеріңізге назар аударыңыз. Өтізгіштік пен жылдамдық арасында басымдықты белгілеңіз.
Клиренсті қалай ұлғайтуға болады?
Клиренсті ауыстыруға болады. Егер төмендегі жағдайлар болса, ол ақталады:
- машина толық жүктелген кезде басылып қалады;
- бампер үнемі аласа жиектерге тиіп тұрады;
- көлік жол бұдырларына түбімен жанасады;
- жолдан тыс жерде терең ойықтар болса, машина түбімен отырады.
Егер сіз үнемі осындай мәселелерге тап болсаңыз, жол саңылауы шынымен де ұлғайтылуы керек.
- Бұл үшін бірнеше әдістер бар:
- Үлкен диаметрлі дөңгелектерді орнатыңыз. Бұл ең қарапайым әдіс, бірақ нюанс бар – радиус ұлғайған кезде профилі зардап шегуі мүмкін. Спидометрдің көрсеткіштері дәл болмауы мүмкін, бұл автоматты белгілеу камераларының айыппұлдарына әкеліп соғады. Дөңгелектің қалыпты радиусынан айтарлықтай ауытқу кезінде ABS және ESP нашар жұмыс істейді.
- Серіппелер мен корпус арасындағы төлкелерді сатып алыңыз. Көптеген көліктерге жарамды қол жетімді қарапайым және арзан әдіс. Бірақ мұндай баптау кезінде амортизаторларға үлкен жүктеме пайда болады және сіз қайтадан шашып-түйіспені жасауыңыз керек.
- Пневмобаллондарды артқы осьтің серіппелеріне салыңыз. Егер сіз машинаны үнемі жүктеуіңіз керек болса, бұл ұтымды. Орнату қымбат, дизайн үнемі техникалық қызмет көрсетуді қажет етеді.
- Биік және қатты серіппелерді таңдаңыз. Осылайша жүк көтергіштігі артады, бірақ аспаның жұмсақтығы зардап шегеді. Бұл дұрыс бөлшектерді табудың қиындығына байланысты өте көп еңбекті қажет ететін әдіс.
Баға мен өнімділіктің ең жақсы нұсқасы – клиренсті арттыруға арналған төлкелер, сіз оларды OLX-та тапсырыс бере аласыз.
Құқықтық және техникалық шектеулер
Автокөліктің клиренсінің не екенін білу жеткіліксіз. Қолданыстағы шектеулерді түсіну керек. Мәселен, мысалы, дөңгелектердің өлшемі өндіруші белгілеген шектеулерде болуы керек.
Клиренсті тек техникалық сараптамадан кейін шеберханада өзгертуге болады. Әйтпесе, жол саңылауының ұлғаюы автокөліктің жұмысына қатты әсер етуі мүмкін.
Қорытынды
Енді сіз автокөліктің жол саңылауы деген не және ол қалай өлшенетінін білесіз. Егер көліктегі жол саңылауы қанағаттанарлықсыз болса, онда сіз оны аздап өзгерте аласыз. Бірақ заң мен техникалық құжаттама шегінде. Сондықтан әрқашан кеңес алу және кәсіби бағалау үшін ТҚКО-ға жүгініңіз.
Соңғы мақалалар
2019 жылғы мәліметке сүйенетін болсақ, Қазақстанда жұмыс көп болғанымен білікті мамандар жетіспейді…
Сыртқы аккумулятор смарт сағаттар немесе құлаққаптар сияқты танымал гаджетке айналды. Бірақ бұл…
Электромобильдер барған сайын танымал бола түсуде. Бұл қисынды: электр қозғалтқыштағы жеңіл автомобильдер…
Көбірек ақша табу, жұмыстан жаңа тәжірибе мен пайда алу үшін мансап сатысымен…
Қолайлы футбол аяқ киімін таңдау - ыңғайлы және нәтижелі ойынның кілті. Әр…