Сатып алушыңыз кім?
Views: 387
Ісін жаңа бастап келе жатқан кәсіпкерлердің басты қателігі мақсатты аудиториясын білмеу болып табылады.
Сатып алушыңыз кім екенін білгіңіз келеді ме?
Маркетингтік зерттеу негізінде жасалған клиент бейнесі – клиент портреті деп аталады. Клиент портреті қандай элементтерден құралады?
Клиент портретін берілген құрылым бойынша анықтауға болады:
Әлеуметтік-демографиялық портрет:
жыныс, жас, әлеуметтік мәртебе, қызмет түрі;
Қызығушылықтар.
Клиенттер бос уақытында немен айналысады?
Қандай аккаунттарға жазылған?
Қай бизнестің клиенттері болып табылады ?
Қандай өнім мен қызмет түрін тұтынады?
Сіздің өнім немесе қызмет клиенттің қандай мәселелерін шешуге көмектеседі?
Сіздің өнімді сатып алуға не итермелейді?
Қорқыныштары мен наразылықтары.
Өнімді сатып алуда қандай қорқыныштар мен қарсылықтар туындауы мүмкін? Толық тізім жасап, оны шешу жолдарын ойластырыңыз.
Клиенттің өнім туралы білім деңгейін анықтаңыз.
Өніміңізді нарықта жылжытып, тиімді маркетингтік стратегия құру үшін мақсатты аудиторияңызды анықтау маңызды. Ісіңіз сәтті болсын!
Соңғы мақалалар
2019 жылғы мәліметке сүйенетін болсақ, Қазақстанда жұмыс көп болғанымен білікті мамандар жетіспейді…
Жеткізу және логистикалық қызметтер соңғы екі жылда жаңа деңгейге көтерілді. Кейбір компаниялар…
Жөндеу жұмыстарын жүргізу, суретті іліп қою немесе ас үй шкафын жинау үшін…
Жаңа туған нәресте бастапқыда 18-ден 22 сағатқа дейін ұйықтайды. Бір айдан кейін…
Ер адамға сыйлық таңдау көп жағдайда қиын. Егер сіз әмбебап нәрсе сатып…