Хабарландыруды қалай тарамды етуге болады?
Views: 225
Тамаша сату жарнамасы үшін қадамдар
Мақсатты аудиторияңыз кім?
Мақсатты аудитория білмейінше жақсы өнім немесе хабарландыру жасау қиынға соғады. Ұсынысыңыз бірінші кезекте тұтынушы қажеттіліктерін қанағаттандыру керек, ал өнім ерекшелігі, тартымдылығы екінші кезекке түседі.
Қажеттілік әр түрлі болады, біріне саяхат керек болса, екіншісі бәліш күмей, тез пісетін тұмшапеш іздейді.
Бірақ парақ қағаз алып, мақсатты аудитория жасын, қызығушылықтарын жазып шығыңыз. Мақсатты аудитория мінездемесін жадыңызда сақтаңыз, және хабарландыру орналастырғанда оларға үндеу жасаңыз.
Тартымды тақырып ойлап табыңыз
Сарапшылар тақырыпқа кілт сөздерді қосуды кеңес береді. Көзге бірінші түсетін хабарландыру тақырыбы болғандықтан, кілт сөздер есте қалады. Тақырып сатып алушылар қажеттілігіне сай болса, тауар/қызмет сипаттамасын ашып қарайды.
OLX сатушылары бірдей кілт сөздер пайдаланатын болса, олардың ішінен ерекшеленіп шығу қиын болады. Тақырыптың сауатты жазылғаны емес, ал тұтынушылардың уайымы резонанс тудырады. Хабарландыру жарияламай тұрып, менің тауар/қызмет тұтынушылардың қандай мәселелерін шешуге септігін тигізеді деп ойлап көріңіз.
IPhone сатпақшысыз дерлік. Хабарландыру тақырыбына сіздің ұсыныстың басты ерекшелігін жазыңыз. Қысқа да нұсқа тақырып жазып, тауар немесе қызмет атауын жазуды да ұмытпаңыз. Сіздің ұсыныстың басқа ұсыныстардан қандай артықшылығы бар?
Көңіл-күй сыйлаңыз
OLX пайдаланушылардың барлығы белгілі тауар/қызмет іздемейді. Көп жағдайда, адамдар ерекше бір нәрсе табамыз деп қызығына кіреді.
Бұл категориядағы клиенттерге көңіл-күй сыйлау арқылы қызықтыра аласыз. Ең қызығы импульсивті түрде адамдар көбірек сауда жасайды.
Мәселен, осметикалық қызметтер немесе треннинг туралы хабарландыру бердіңіз. Маникюрдің бірнеше түрін ұсынатыныңызды айта аласыз, бірақ алдымен клиенттің арманы қандай, неден қорқады деп ойланыңыз. Өнімнің басты мақсаты қандай? Клиенттердің жастығын сақтау ма (клиенттер жастық тартымдықтан айырылып қалудан қорқады) , әлде телефон камерасына әдемі сурет(инстаграмда әдемі сурет бөлісу үшін) түсіріп үйрену ме?
Құр сандар бермей артықшылықтарын түсіндіріңіз
Жаңа ноутбук немесе кір жуғыш машина сипаттамасын оқығанда, ақпарат сандармен беріледі. Бұл мәселені зер салып зерттемесеңіз, ол сандардың мағынасын түсінбейсіз. Сізге барлық тауарларда олар бірдей болып көрінеді.
Сол себепті, хабарландыру орналастырғанда, тауар артықшылықтарына зер салыңыз. Мысалы, ноутбуктың қуаты бейнеойындар ойнауға жеткілікті екенін және басқа қандай артықшылықтары ба? Ұқсас тауарлардан несі артық?
Лазерлің көз отасын жарнамалап жүрсіз дейік. Клиенттер бірінші кезекте отаның денсаулыққа зияны бар ма, қанша уақыт алады деген сұрақтарға жауап іздейді, ал қандай жабдық пайдаланатыныңыз көп қызықтырмайды.
“Не, қайда, қашан, неге, не үшін және қандай”
Бұл сұрақтар журналистикада кең тараған, сонымен қатар интернет хабарландыруларға қолданыс табуға болады.
Өз тауарыңызды алатын болсаңыз, қандай сұрақтар туындар еді? Тауар қайда орналасқан, бағасы және қандай мерзімде сатылатынын жазыңыз. Қолданыста болған затты сатқыңыз келсе, сату себебін түсіндіріңіз.
Түйіндеп айтқанда, OLX-та хабарландыру орналастырғанда:
- Тартымды тақырып және тауар туралы ақпарат;
- Жақсы сападағы тауардың бірнеше суреті (әртүрлі ракурстан түсіріңіз);
- Тауардың артықшылықтары мен сипатын жазыңыз;
- Сипаттама жазыңыз, тауарды қайдан, қалай алуға болатыны туралы ақпарат беріңіз.
Біздің кеңестер OLX-та саудаңыз жүруіне өз септігін тигізеді деп үміттенеміз!
Соңғы мақалалар
2019 жылғы мәліметке сүйенетін болсақ, Қазақстанда жұмыс көп болғанымен білікті мамандар жетіспейді…
Жеткізу және логистикалық қызметтер соңғы екі жылда жаңа деңгейге көтерілді. Кейбір компаниялар…
Жөндеу жұмыстарын жүргізу, суретті іліп қою немесе ас үй шкафын жинау үшін…
Жаңа туған нәресте бастапқыда 18-ден 22 сағатқа дейін ұйықтайды. Бір айдан кейін…
Ер адамға сыйлық таңдау көп жағдайда қиын. Егер сіз әмбебап нәрсе сатып…