Жұмыс пен өмір арасында тепе-теңдік табу жолдары
Қазіргі шындықтар бізден үнемі қозғалысты, үздіксіз дамуды және кәсіби өсуді талап етеді. Ал жеке өмірдің орны қайда сұрағы туындайды? Ақталмаған еңбекқорлық пен өзіңе, отбасыңа уақыттың жетіспеушілігі ығыр болуға, концентрацияның жоғалуына, денсаулықтың нашарлауына және психоэмоционалды жағдайға әкеледі. Жұмыстағы қандай да бір қиындықтар мен жұмыстың көптігіне қарамастан, кәсіби қызмет пен жеке өмірді теңестіре білу маңызды.
Жеке өмір мен жұмыс арасындағы тепе-теңдікті қалай сақтауға болады:
Толық демалыс
Егер сіз апта бойы көп жұмыс істеуге дағдыланған болсаңыз, ең болмағанда демалыста өзіңізді қайта ретке келдіруге, күшіңіздің қалпына келуіне уақыт беріңіз. Бұл екі күн толықтай сіздікі болуы керек, кез келген жұмыстан бас тартып, организміңізге тыным беріңіз.
Таң сиқыры
Өзіңізге және сүйікті ісіңізге арнауға ең қолайлы уақыт – таң. Жұмыс күнін бастамас бұрын йогамен айналысыңыз, жүгіріңіз, тым болмаса таңғы ас ішіңіз. Бұл 1-1,5 сағат тыныш болуы керек, назарыңызды барлық жұмыс мәселелерінен бұрыңыз, олармен айналысуға әлі үлгересіз.
Өзіңізге үзіліс беріңіз
Жұмыс күнінде қысқа үзіліс жасауды ұмытпаңыз, біз қазір түскі ас туралы айтып отырған жоқпыз: кино көріңіз немесе жаттығу залына барыңыз. Әрекет түрін толығымен өзгертуге тырысыңыз, өз ойыңызды жеңілдетіп, содан кейін қалпына келген күйде жұмысқа кірісіңіз. Бұл сіздің өнімділігіңізді арттырады.
Хоббимен айналысыңыз
Еңбекқорлар жұмыстан тыс уақытта немен айналысатынын білмейді, сондықтан олардың демалыс алуға ешқандай ынтасы жоқ. Сізді шабыттандыратын және жұмыстан зеріктірмейтін сүйікті ісіңіздің болуы маңызды.
Көп емес, тиімді жұмыс жасаңыз
Кеңседе болған кезде, барлық назарыңызды жұмыс сәтіне аударыңыз, қажетсіз нәрселерге алаңдамаңыз. Бұл тиімділік пен өнімділік деңгейін бірнеше рет арттыратынын көресіз, демек сіз жұмыстың барлық көлемін орындай аласыз, осылайша артық жұмыс істеп, кеңседе кідірмейтін боласыз.
Тайм-менеджмент – ең бастысы!
Күннің нақты жоспары болса, сіз уақытыңыз бен энергияңызды босқа жұмсамайсыз. Режим мен кесте сізге тәртіптілікті орнатуға және стреспен күресуге көмектеседі. Иә, жұмыс сәтінен бастап отбасылық демалыс пен демалыс күндеріне дейін бәрін жоспарлауыңыз керек.
Жұмысты басқаларға бөліп тапсырыңыз
Сіз үшін басқа біреудің атқара алатын жұмыстарын басқаларға бөліп тапсырыңыз, бұған ар-ұжданыңыз қиналмасын. Осылайша, уақытыңыз бен ресурстарыңызды үнемдейсіз.
Жұмыстан ығыр болмаңыз және шамадан тыс жұмыс жасамаңыз, түнге дейін емес, ақылмен жұмыс жасаңыз 🙂
Соңғы мақалалар
2019 жылғы мәліметке сүйенетін болсақ, Қазақстанда жұмыс көп болғанымен білікті мамандар жетіспейді…
Жеткізу және логистикалық қызметтер соңғы екі жылда жаңа деңгейге көтерілді. Кейбір компаниялар…
Жөндеу жұмыстарын жүргізу, суретті іліп қою немесе ас үй шкафын жинау үшін…
Жаңа туған нәресте бастапқыда 18-ден 22 сағатқа дейін ұйықтайды. Бір айдан кейін…
Ер адамға сыйлық таңдау көп жағдайда қиын. Егер сіз әмбебап нәрсе сатып…