Көлікті өзіңіз бояуыңыз керек пе: оң және теріс жақтары
Көлікті өз қолыңызбен бояуға болады. Дегенмен, бұған дұрыс дайындалу керек: қолайлы материалдарды табу, теорияны үйрену, құралдарды сатып алу. Толық қарулану үшін көлікті бояу туралы бәрін үйрену керек.
Егер көлікте жарықтар мен сызаттар пайда болса, оны бояу керек. Егер коррозия машина корпусын зақымдаса. Егер ЖКО кейін қалыпты көріністі қайтару қажет болса. Ең қарапайым шешім – кәсіби автомалярдан автокөлікті бояу қызметіне тапсырыс беру. Бірақ егер сіз көлігіңізді өзіңіз бояғыңыз келсе, онда біз көлікті өзіңіз қалай бояуға болатындығы туралы нұсқаулық дайындадық.
Автокөлікті өз қолыңызбен бояу үшін не қажет?
Автокөлікті өз қолыңызбен бояу мәселені зерттеуден басталады. Автокөлікті бояуға арналған қадамдық нұсқаулық төменде келтірілген. Сізге қажетті құралдар мен материалдарды жинау керек. Сонымен, көлікті өзіңіз бояу үшін не қажет:
- Баллондағы акрилді эмаль.
- Баллондағы лак.
- Ацетон, уайт-спирит сияқты майсыздандыру құралы.
- Астар және коррозияны тазартқыш.
- Алдыңғы бояуды кетіруге арналған спрей.
- Әр түрлі абразивті тегістеу қағазы.
- Пленка, қағаз немесе газет – олар беттерді бояудан жабуы керек.
- Қашау, маляр таспасы.
- Мата кесінділері.
Құралдардан металл щетка мен шпатель пайдалы болады. Автокөлікке және оны бояуға арналған барлық керек-жарақтарды OLX-тан сатып алуға болады. Осы жиынтықтың көмегімен сіз машинаны бояй аласыз. Машинаны өз қолыңызбен қалай бояуға болады, әрекеттер алгоритміне көшейік.
Автокөлікті өз қолыңызбен бояудың кезеңдері
Нәтиже сапалы болуы үшін әр қадамды мұқият орындау керек. Мысалы, көліктің шанағындағы тазартылмаған кір бояудың дұрыс жағылуына жол бермейді. яғни, біраз уақыттан кейін сіз жұмысты толығымен қайта жасауыңыз керек болады. Көлікті өзіңіз жөндей алатындай етіп, біз көлікті бояудың қадамдық нұсқауларын дайындадық.
Боялатын бетті дайындаңыз
Алдымен машинаны жуу керек. Одан кірді кетіру керек. Ол үшін сізге арнайы құралдар қажет болады: машинаға арналған сусабын, уайт-спирит. Майлы дақтарды кетіру үшін күшті еріткіштер мен бензинді қолданбаңыз.
Дайындықтың келесі қадамы – бөлшектеу.
Алып тастау керек:
- алдыңғы және артқы бамперлер;
- радиатордың сәндік торы;
- шатырдағы антенна;
- фаралар мен шамдар;
- жарық техникасы.
Егер көліктің доңғалақ доғаларында соққыға қарсы қорғаныс болса, оны да алып тастау керек. Осыдан кейін доңғалақ саңылауларының қанаттарын мұқият өңдеңіз. Машинадан алып тастағанның бәрін шайыңыз, құрғатыңыз және бөлек жерге қойыңыз. Сіз боямайтын, бірақ оларды алып тастай алмайтын дене элементтерін пленкамен немесе газетпен жабу керек. Ыңғайлы болу үшін маляр скотчты пайдаланыңыз.
Корпустағы ақауларды автотолтырғышпен тегістеңіз
Тазалаудан бастаңыз. Мұны күндіз көше жарығымен жасаған жөн – осылайша сіз нашар көріну салдарынан ақауларды жіберіп алмайсыз. Үлкен сызаттар мен жарықтарды белгілеу керек: бұл үшін түрлі-түсті бор немесе акрил бояуы қолайлы.
Егер сізге машинаның бір ғана элементін бояу қажет болса, оны алып тастау оңайырақ. Мысалы, есік. Егер сіздің міндетіңіз күрделі жөндеу және машинаны толық бояу болса, онда сіз бүкіл шанақты тазалауыңыз керек. Бұл біраз уақытты алады, бірақ жасауға болады.
Қашау мен тегістеу қағазын алыңыз (60, 80 және 100 деп белгіленген түрлері жарайды). Барлық зақымдалған жерлерді таза металға дейін тазалау керек. Бүлінбеген бөлікке ауысу тегіс болуы керек – жиектер, ескі бояудың асып кетуі болмауы керек. Әйтпесе, жаңасы дұрыс жағылмайды.
Осыдан кейін шанақтағы шаңды сүртіңіз. Барлық тазартылған жерлерді өңдеу керек: ол үшін мақта матадан жасалған шүберекті майсыздандырғыштарға батырыңыз. Машинаны құрғатыңыз.
Өңделген жерлер құрғағаннан кейін тегістеуге көшіңіз. Сізге қажет болады:
- полиэфирлі автошпатлевка;
- шпательдер – металл және резеңке;
- ұсақ абразивті элементтері бар әрлеу толтырғыш.
Толтырғыш бірден қатайтқышпен сатылады. Оларды қаптамада көрсетілген пропорциялар бойынша араластыру керек. Араластырғаннан кейін бірден белгіленген және тазартылған жерлерге жағыңыз. Қолды 90°бұру арқылы айқасқан қимылдар. Материалды бетіне жағу үшін сізде шамамен бес минут бар. Содан кейін қоспада химиялық реакция жүреді, бұл тез қатуға әкеледі.
Егер машинаның бетінде кесектер пайда болса, онда материал қолдануға жарамсыз. Әбігерге түсудің қажеті жоқ: сізде ақауларды жабуға жеткілікті уақыт бар.
Содан кейін материалды толығымен қатайтыңыз. Бұл +25°C температурада шамамен жарты сағатты алады. Мұны 80 деп белгіленген тегістеу қағазымен жасаңыз. Егер материал қолға жабыспаса, онда ол қатып қалды деген сөз.
Тегістеуді аяқтау үшін жерлерді тегістеу қағазымен тазалаңыз, оның ұнтағын 120-дан 600-ге дейін өзгертіңіз. Мұны материал геометриясы бойынша шанаққа сәйкес келгенше жасаңыз.
Бетті тегістеңіз
Қолыңызға тегістеу қағазы мен сым щетканы алыңыз. Олармен ескі бояуды алып тастау арзан, десе де бәрібір өте қымбат. Шанақты бояуға жақсырақ дайындау үшін төрт түрлі абразивтілік көрсеткіштері бар қағазды алыңыз. Олардың арасындағы айырмашылық жүз бірліктен аспауы керек, үлкеннен кішіге дейін қозғалу керек.
Бояуды алып тастаған кезде коррозияға ұшыраған жерлерге ерекше назар аударыңыз. Жақсы әсер ету үшін ескі лакты жуып, тотты кетіретін арнайы құралдарды алыңыз. Олар әсіресе ойықтар мен контурларды өңдеуде пайдалы – тегістеу қағазы оларды жақсы өңдемейді.
Шайымды бетке біркелкі жағып, 20 минутқа қалдыру керек. Ол біртіндеп жабынға сіңіп, оны жұмсартады. Жарты сағаттан кейін сіз бояуды шпательмен еш қиындықсыз алып тастай аласыз. Егер ескі жабынның іздері бір жерде қалса, оларды тегістеу қағазымен өңдеу керек.
Бетті майсыздандырыңыз
Майсыздандыру кезеңі өте қарапайым. Алдыңғы бояудың қалдықтары мен коррозия іздерін алып тастаған кезде, машинада майлы дақтар, майлау бөлшектері және басқа өнімдер бар-жоғын қайта тексеру керек.
Ол үшін арнайы құралдарды қолданыңыз. Әдетте уайт-спирит пен ацетон қолайлы. Соңғы шара ретінде – керосинді қолдануға болады. Автокөлікті өз қолыңызбен дайындау мен бояудың барлық кезеңдері бір-бірімен тығыз байланысты. Мысалы, егер машинада дақтар, шаң немесе қадалар болса, онда жаңа бояудың астындағы коррозия ешқайда кетпейді.
Коррозияға қарсы жабын жасаңыз
Автокөлікті өз қолыңызбен бояудың соңғы қадамы – астарлау. Ол үш кезеңде өтеді:
- Фосфаттау – шанақтың негізін тоттың пайда болуына жол бермейтін арнайы композициямен жабу керек.
- Тегістеу – осы қабаттың көмегімен олар тегіс бетті жасайды, денедегі минималды ақауларды жояды.
- Астарлау мастикасымен соңғы жабын – бұл машинаға «тауарлық тұрпат» береді және оны эмаль жағуға дайындайды.
Жаңадан бастаушыларға аэрозольды астарлауды қолдану оңайырақ. Оны қолдану оңайырақ және жылдамырақ.
Эмальмен және лакпен бояңыз
Аяусыз киімді немесе арнайы қорғаныс халатын киіңіз. Шырышты қабатты маскамен және көзілдірікпен, ал қолыңызды қолғаппен қорғаңыз. Автокөліктің корпусын бояу технологиясы бірте-бірте төмен түсіп, шатырдан бастап бояу керек дегенді білдіреді. Бұл жағдайда бояу бір қабатты немесе екі қабатты болуы мүмкін. Екінші жағдайда қосымша жабын бар: сіз меруерт немесе металл реңк жасай аласыз.
Бояуды таңдағанда, дұрыс кептіру температурасына назар аударыңыз. Қарапайым бояу 80°С жоғары температурада сапалы түрде катады. Егер сізде кептіру камерасын пайдалану мүмкіндігі болмаса, онда акрил эмалін таңдаған дұрыс.
Қажет болса, эмальды нұсқауларға сәйкес сұйылтыңыз. Бояуды тез жағыңыз, баллон мен машина арасындағы қашықтық 15-тен 25 см-ге дейін болу керек. Осылай болғанда, бояу ағып кетпейді. Бояуды бірнеше қабаттап жағу керек. Олардың әрқайсысы кебуі керек – әдетте 30 минут жеткілікті.
Көлікті өзіңіз қалай дұрыс бояуға болатыны туралы кеңестер: мұны тек желдетілетін жерде жасаңыз. Процедураның соңына дейін респираторды шешпеңіз. Көліктің жанында темекі шекпеңіз.
Корпусты құрғатыңыз
Машинаны кептіргіштермен кептіруге болмайды. Пластикалық элементтер температураға ұшыраған кезде кішірейеді.
Әдетте машинаны қажетті температура бар арнайы камераларда кептіреді. Ультракүлгін кептіру жиі қолданылады. Алайда, ол ішкі қабаттарды нашар қыздырады, сондықтан машина біркелкі кеппейді. Идеал нәтиже инфрақызыл кептіруді қолдану арқылы алынады – ол әртүрлі қабаттарды бірдей қыздырады.
Өзіңіз бояған жағдайында процесс күрделірек. Мұнда велосипед ойлап табудың қажеті жоқ: бояу өздігінен кебеді. Сонымен қатар, акрил +20°C температурада қатып қалады. Мұндай температурада толықтай кебу екі тәулікке дейін созылады.
Кептіруден кейін бетті жылтырату керек. Кейін – акрил лакпен жағып қайтадан құрғату керек. Егер бетінде шаң немесе бояу тамшысы сияқты минималды ақаулар болса, ұсақ абразивті бөлшектері бар арнайы пастаны қолданыңыз.
Автокөлікті өз қолыңызбен бояудың артықшылықтары мен кемшіліктері
Автокөліктерді өз қолыңызбен бояу – бұл ұзақ процесс. Егер сізде мұндай істерде тәжірибе болмаса, онда міндетті түрде технологияны ұстаныңыз. Тек сонда ғана жақсы нәтижеге қол жеткізуге болады.
Шанақты өз қолыңызбен бояудың артықшылықтары:
- сіз жұмыс үшін ақы төлемей ақша үнемдейсіз;
- сіз бояудың әр кезеңін өзіңіз басқарасыз;
- өзіңіз таңдаған түс болатына сенімді боласыз.
Сонымен қатар, өзін-өзі бояудың кемшіліктеріне тәжірибенің, қажетті дағдылар мен құралдардың болмауы жатады. Егер сіз мұндай жұмысты бірінші рет жасасаңыз, сіз өте мұқият болуыңыз керек. Кез келген артық қозғалыс сізге уақыт пен қосымша ысырапты қажет етуі мүмкін. Тағы бір минус – сіз уақыт пен күшіңізді процеске жұмсайсыз.
Орташа алғанда, OLX-та машинаны бояу қызметтері Қазақстан бойынша 30 мың теңгеден басталады. Құны жұмыс көлеміне, бояу орнының қолжетімділігіне және күрделілігіне байланысты. Бағасы автомобильдің маркасы мен класына байланысты өзгеруі мүмкін.
Енді сіз көлікті қалай бояйтыныңызды және оны түсін өзгертуге қалай дайындау керектігін білесіз. Процедура күрделілікктен гөрі, ұзақтығы мен ауырлығымен – бояуды аяқтау үшін 2 күн қажет – ерекшеленеді. Сіз үшін не маңызды екенін шешуіңіз керек: шығындарды үнемдеу немесе уақытты үнемдеу. Бірінші жағдайда сіз өзіңіз автомаляр бола аласыз, ал екіншісінде – көлікті маманға тапсыра аласыз.
Соңғы мақалалар
2019 жылғы мәліметке сүйенетін болсақ, Қазақстанда жұмыс көп болғанымен білікті мамандар жетіспейді…
Әртүрлі жұмысты атқаратын адам — бұл ең қарапайым мамандық емес. Мұндай қызметкердің…
Жұмысқа, ойын-сауыққа немесе оқуға арналған гаджетті таңдағанда, сипаттамадағы мәліметтерді көріп, шатасуға болады…
Шкаф — үйдегі жиһаздың ең тиімді түрлерінің бірі. Ол интерьердегі кеңістікті босатып…
Егер сіз сәнді көріністі тек зергерлік бұйымдармен, тастармен және платинамен толықтыра аласыз…