Өлі маусымда нелер сатқан дұрыс?
Сатылымның маусымдылығы – нарықтағы кез-келген сала үшін қашып құтыла алмайтын бір құбылыс. Әрине, әр ұйымның өз бағытына байланысты «көтерілу» мен «құлдырау» уақыттары әртүрлі. «Өлі маусым» деген жағымсыз термин компанияның сатылымы мен айналымының төмендеуімен сипатталады, сонымен бірге серіктестер тарапынан іскерлік белсенділіктің төмендеуі де байқалады. Тұтынушылар өнімге немесе қызметке деген қызығушылықтарын жоғалтқан сияқты боп көрінеді. Бұл көбінесе демалыс кезінде, адамдардың көпшілігі демалыста болғанда немесе, мысалы, ұзақ демалыс күндері, Жаңа жыл мен Рождество мерекелерінде орын алады. Сонымен, осындай бизнес үшін қиын уақыттарда нені және қалай сату қажет? Компанияңызды қандай-да бір жолмен сақтандыруға бола ма?Ия, мүмкін!
Бос маусымға дайын болыңыз
Ол үшін сіз маусымаралық кезеңге алдын-ала дайындалып, осы кезеңге арналған іс-қимыл мен дамудың стратегиялық жоспарымен қарулануыңыз керек. Мысалы, сіз клиенттерді алдын-ала жазып қоюға, маусымдық сатылымды бастауға, тауарлар мен қызметтерге жеңілдіктер жариялауға, жаңа өнімдерді немесе әдеттен тыс маусымдық ұсыныстарды жүргізе аласыз. Бұл туралы әркім өз клиенттеріне алдын-ала хабарлауы керек. Сонымен қатар маркетингпен белсенді айналысуға болады, өйткені көптеген компаниялар осы кезеңде ештеңе жасамауды жөн көреді. Сіз болсаңыз осы кезде бәсекелестіктің төмендеуін пайдаланып, өзіңіз үшін жаңа клиенттер таба аласыз. Осылайша, маусымдық құлдырауға қарамастан, сіз нарықтағы басқа ұйымдармен салыстырғанда белсенділікке ие боласыз.
Ассортиментті өзгерту
Сіз ұсынатын өнімдер мен қызметтердің ассортиментін сәл өзгерту стратегиясын жүзеге асырыңыз. Көптеген компаниялар бизнесін, сату нарықтарын қайта бағдарлап, ассортименттерін кеңейтеді. Мысалы, кафелер мен мейрамханалар қыста ысытатын сусындар мен тағамдардың ассортиментін мәзірге қосып, келушілерге ұсына алады. Жазда, керісінше, клиенттерге салқындататын сусындар бар жаңа мәзір ұсынуға тырысады және т.б. Бұл, өз кезегінде, компанияға белгілі бір маусымға сай тауарлар мен қызметтердің ассортиментін аз шығындармен құруға мүмкіндік береді.
Әрекеттеріңізді әртараптандырыңыз.
Шегірткелер стратегиясы – қысқа мерзімде, яғни дәл осы «өлі маусым» уақытында сұранысқа ие болатын тауарларды немесе қызметтерді сату арқылы маусымда пайда өсірудің бір әдісі. Осындай қиын уақытта нарықтағы жағдайға өте мұқият болу керек, яғни тұтынушылардың сұраныстарына лайықты жауап беру, сол уақытта сұранысқа ие нәрселерді ұсыну қажет. Өнімдерді маусымға сәйкес сатуға тырысыңыз немесе басқа іс-шараларға ауысыңыз. Мысалы, қыста шырша, көктемде көшет сататын немесе жазда велосипед сататын дүкендер бар, ал қыста сөрелерінде шаңғылар мен сноубордтарды көруге болады. Әрине, кәсібіңізді әртараптандыруға байланысты қосымша шығындармен бетпе-бет келуіңіз мүмкін, дегенмен, бұл сізге төменгі маусымда да табыс табу мүмкіндігін береді.
«Өлі маусымнан» қорықпаңыз, оған дайын болу жеткілікті! Көптеген кәсіпкерлер үшін мұндай кезең жаңа «тынысқа» айналады. Жаңа нәрселерді сынаудан және қателесуден қорықпаңыз, біз сізге шын жүректен сәттілік тілейміз! 🙂
Соңғы мақалалар
2019 жылғы мәліметке сүйенетін болсақ, Қазақстанда жұмыс көп болғанымен білікті мамандар жетіспейді…
Жеткізу және логистикалық қызметтер соңғы екі жылда жаңа деңгейге көтерілді. Кейбір компаниялар…
Жөндеу жұмыстарын жүргізу, суретті іліп қою немесе ас үй шкафын жинау үшін…
Жаңа туған нәресте бастапқыда 18-ден 22 сағатқа дейін ұйықтайды. Бір айдан кейін…
Ер адамға сыйлық таңдау көп жағдайда қиын. Егер сіз әмбебап нәрсе сатып…