Бизнес ашқаннан кейін саудаңыз жүрмесе не істеген жөн?
Нарыққа қаншалықты күшті немесе инновациялық өнім/қызметті ұсынсаңыз да, бәсекелестермен салыстырғанда төменірек баға қойсаңыз да, жарнамасыз кез келген бизнес алға жылжымайды. Мұндай жағдайға тап болсаңыз, онда бизнес сауда тақырыбын меңгеретін уақыт келді деген сөз. Маркетинг – ұйымдардың өмір сүруі мен дамуына аса қажетті тиімді және маңызды құрал. Дұрыс тұжырымдалған және стратегиялық түрде жасалған жарнамалық науқан өнім мен брендті алға жылжытады, тұтынушылармен байланыс орнатып, компания бюджетінің босқа кетпеуіне көмектеседі.
Маркетингпен сауданы қалай белсендіруге болатынын OLX-пен бірге анықтайық 🙂
Әлеуетті тұтынушылармен байланыс арналарын көбейтіңіз
Замауи өмірді, оған қоса маркетинг саласын интернетсіз елестету қиын. Нарықтағы қазіргі тенденцияларды талдау, тұтынушылармен тұрақты байланыс орнату, олардың қалау, қажеттіліктерін түсіну, тауар алу кезінде қарапайымдылық пен қолжетімділік – мұның бәрі брендіңізді танымал етуге мүмкіндік береді, сәйкесінше саудаңыз артады. Өздеріңіз түсінгендей, бүгін интернет-дүкен аса қажет. Оның артықшылықтары жеткілікті: бұл тұтынушылар үшін тәулік бойы қолжетімділік, сатушы іздеп, офис жалдап, алдын ала тауар алып, оны қоймада сақтаудың қажеті жоқ.
Барынша аз қаражат жұмсап жеке интернет-дүкен ашу, брендті танымал етудің ең ыңғайлы жолы – сатып алушылар мен сатушылар тікелей кездесетін үшінші тарап өнімдері мен қызметтері туралы ақпаратты жариялауға арналған онлайн платформа болып табылатын маркетплейстерге тіркелу. Мысалы, OLX хабарландырулар қызметіне ай сайын 8,5 миллионнан астам адам кіреді. Бұл «жоғары өтімділік» ақпаратты қалаған аудиторияңызға жеткізіп, сауданы арттыруға көмектеседі. Танымал сервисте жариялану арқылы сізді бірден бірнеше қала мен ел көре алады. Бұл сату географиясын кеңейту, жаңа нарықтарға шығу және жаңа тұтынушылар табу үшін тамаша мүмкіндік.
Маркетинг жоспарын құрыңыз
Маркетинг жоспары – тұтынушылармен ұзақ мерзімді сенімді қатынас құру және олардың келешектегі қажеттіліктерін жобалау үшін фундамент. Ол үшін сізге не қажетті:
- өнім/қызметіңізді кімге, қалай және қайда ұсынатыныңызды анықтау;
- мақсатты аудиторияңыз кім және тұтынушылар сізді неге таңдауы керектігін анықтау;
- бәсекелестеріңіз бен серіктестеріңіз кім екенін білу;
- салаңызда алға қойған мақсаттарыңызды тұжырымдау;
- белгіленген мақсаттарға қол жеткізу үшін қандай әрекеттер қажет екенін түсіну.
OLX хабарландыру қызметі бизнесіңізді алға жылжыту үшін әртүрлі құралдарды ұсынады. Мысалы, «Бизнес парақша» опциясы – бизнесіңізді дамытуға қажетті көптеген артықшылықтар мен құралдарды қамтитын кәсіби «қаптама». Бұл опция компанияңыз туралы маңызды ақпараты бар шағын сайт секілді: қолжетімді ұсыныстар, логотип, дүкен баннері, байланыс деректері және сонымен қатар olx.kz доменіне байланысты қосалқы доменнің болуы. «Бизнес парақша» жасау үшін сізге 30 күн бойы белсенді болатын пакеттік орналасым сатып алу қажет.
OLX-те осы опцияны таңдағанда неге қол жеткізесіз?
- Жеке сайтыңызды жасауға уақыт пен ақшаны үнемдейсіз.
- Көпшілік білетін сервисте дайын интернет-дүкеніңіз болады.
- Іздеу жүйелерімен қосымша индекстеуді аласыз. Индекстеу – бұл сайттың мазмұны туралы ақпаратты жинап, тексеріп, Google немесе Yandex сияқты іздеу жүйелерінің деректер базасына енгізу процесі. Яғни, OLX-пен бірге сіз пайдаланушыларға қолжетімді бола аласыз, өйткені сіздің компанияңыз туралы ақпаратты табу тезірек және оңайырақ болады.
Соңғы мақалалар
2019 жылғы мәліметке сүйенетін болсақ, Қазақстанда жұмыс көп болғанымен білікті мамандар жетіспейді…
Жеткізу және логистикалық қызметтер соңғы екі жылда жаңа деңгейге көтерілді. Кейбір компаниялар…
Жөндеу жұмыстарын жүргізу, суретті іліп қою немесе ас үй шкафын жинау үшін…
Жаңа туған нәресте бастапқыда 18-ден 22 сағатқа дейін ұйықтайды. Бір айдан кейін…
Ер адамға сыйлық таңдау көп жағдайда қиын. Егер сіз әмбебап нәрсе сатып…