Неге CRM клиенттерді тарту үшін қажет немесе бизнесті оптимизациялау
Қазіргі күнге клиентті қызықтыру үшін бәсеке үлкен, сондықтан әр клиенттің көңілінен шығу маңызды. Барлығының көңілінен шығу қиын. Бұл мәселенің шешімі СRM жүйелерін пайдалану.
CRM деген не?
CRM customer relationship management дегенді білдіреді. Қазақ тіліне аударғанда бұл клиенттермен қарым-қатынасты басқару. Осындай бағдарламалардың көмегімен бизнес-процестерді автоматтандыруға болады. СRM жүйелері өтінімді өңдеу уақытын қысқарады, қателесу азайтады, яғни табысты ұлғайтады.
Менеджерлер артық сұрақсыз өтінімді қабылдап, оны орындайтынына әбден үйреніп қалдық. Яғни, біз туралы барлық ақпаратты алдын ала біледі. Уақыт ең құнды ресустардың бірі, соны білетін компаниялар CRM жүйелерін пайдаланады. Соның арқасында клиент уақыт жоғалтпайды. Себебі, CRM жүйелері клиент туралы барлық ақпаратты талдап, диалог құруға мүмкіндік береді. Осылайша, CRM жүйелері бизнес-процесстерді жүйелеп, сатылымды ұлғайтады.
Айтып кеткеніміздей, жүйе клиент туралы деректерді жинап, сақтайды, оған қоса, қызметкерлердің жұмысын бақылайды, талдау жасайды және болжам жасайды.
Құрылымы қандай?
СRM жүйелері клиенттер туралы базасы бар эксель-кестесінен құрылған. Соның айналасында барлық функционал құрылған. Телефон қоңырауларын тыңдау, іс-әрекет тарихын бақылау, хабарландыруларды басқару, тапсырма беру сияқты функциялары бар. Жүйелер бір-бірінен негізгі функциялар жиынтығымен және олардың параметрлерімен ерекшеленеді. Кейбір жүйелер басқа қызметтермен интеграцияны орнатуға мүмкіндік береді.
Сонымен, жүйелер көмегімен:
– клиенттердің деректерін жинау және есепке алу
– қарым-қатынас тарихын жазыңыз
– сатуды басқару
– Воронка қалыптастыру
– байланыс арналарын бір интерфейске біріктіру
– жоспарлау
– тапсырма беру
– есептерді қалыптастыру
– қаржыны басқару
– қызметтердің құнын есептеу
– бизнес-процестерді және құжат айналымын автоматтандыру
Осылайша, құжат пен есепті әзірлеуден бастап көрсетілген қызмет бағасын санауға дейінгі қалыпты, күнделікті операциялық тапсырмаларды осы жүйе орындайды.
Сондай-ақ негізгі функцияларды басқа сервиспен интеграциялап, кеңейтуге болады. Яғни, пошта, әлеуметтік желі, жіберілім және хабарландыру қызметтері, аналитикалық қызметтер немесе электрондық құжатайналымы.
Таңдау
Таңдау жасағанда, ең алдымен, жеке бизнес тапсырмаларыңызды ескеруіңіз керек. Тұтынушы базасымен қаншалықты терең жұмыс істейсіз, сізге аналитика және жұмыс процесін автоматтандыру қажет пе? Жоғарыдағы тізімдегі негізгі функциялар әрбір дерлік жүйеде қолжетімді болса, белгілі бір тапсырмалар үшін жақсартулар қажет болуы мүмкін.
Таңдау жасағанда, құпия ақпараттың қауіпсіздігін ескеруіңіз қажет. Яғни, екі сатылы авторизация, деректерді сақтау үшін балама серверлер пайдалану, резервтік көшірме сияқты функциялар қауіпсіздік деңгейін күшейтеді.
Егер компанияңызда басқа сервистер пайдаланылса немесе жеке әзірлемелерді пайдалансаңыз, таңдалған CRM жүйесімен біріктіру қажеттілігін қарастырыңыз.
Кей жағдайларда системаға кез келген уақытта кіру қажеттілігі болады. Сондықтан, жүйенің мобильдік нұсқасы бар жоғын тексеріңіз.
Жүйелер бұлтты және жергілікті болады.
- Кызметкерлеріңіз әр жерде немесе әр түрлі уақыт белдеулерінде жұмыс істесе, бұлтты қызметтер ыңғайлы болады. Әдетте мұндай жүйелер алдын ала теңшелген және бағдарламалық кодпен ең аз әрекеттесуді талап етеді, сондықтан оларды орнату үшін штаттық IT-мамандардың болуы талап етілмейді. Мұндай жүйелерге жазылып, ай сайын төлем жасайсыз.
- CRM жергілікті жүйелері бір рет сатып алынады және өз серверлеріне орнатылады. Оларды орнату, баптау және пысықтау үшін мамандар қажет. Сонымен қатар олардың кодтарына өзгертулер енгізуге болады.
Сонымен, CRM жүйелері не үшін қажет, жүйелік тәсілді пайдалана отырып, жұмысты жүргізуге, процесті баптауға және автоматтандыруға мүмкіндік береді. Сервистің сапасын арттыруға, риза клиенттер санын арттыруға, демек, сатуды арттыруға және нарықтағы беделді жақсартуға көмектеседі.
Соңғы мақалалар
2019 жылғы мәліметке сүйенетін болсақ, Қазақстанда жұмыс көп болғанымен білікті мамандар жетіспейді…
Ыстықтан қозғалтқыштың қызып кетуі жиі кездесетін мәселе. Бірақ оны елемеуге болмайды, себебі…
Жазды дәл есте сақтау үшін оған белсенді демалысты қосыңыз. Жылы маусымның соңғы…
Рюкзак — бұл мектеп оқушыларының жиынтығындағы міндетті элемент. Фасондар, өлшемдер, түстер, қосымша…
Сіз чемодан комод, әжеңіздің шкафында шаң жинайтын ескі теледидардан мини-бар, ал мысығыңызға…