Сізге кем дегенде бір рет керемет пікір келіп, өз кәсібіңізді ашуды армандағаныңызға сенімдіміз. Алайда, мәселенің қаржылық жағы туралы ойлана бастағанда, барлық армандар бірден жоғалып кетуі мүмкін. Әрине, сіз бір керемет пікірмен алысқа бармайсыз және компания құра алмайсыз. Инвестициялар мен қаражат қажет! Оларды қайдан алуға болады? Шешім қарапайым және қазір өте өзекті: инвесторларды тарту. Мұны қалай жасауға болады және бұл үшін не қажет? Бұл мақалада біз сізге толығырақ айтып береміз.
Бастапқыда, инвестиция дегеніміз – бұл пайда табу мақсатында салынған инвестициялар. Инвесторларды бірінші кезекте өздерінің коммерциялық мүдделері қызықтыратынын ұмытпаңыз. Олардың назарын аудару үшін сіз олар үшін не маңызды екенін түсінуіңіз керек.
Инвесторларды қалай тартуға болады:
Идея
- Сізге ең маңыздысы – бұл пікір, тіпті одан да жақсысы – бұл пікірді жан жақты бағалау. Басқаша айтқанда, нақты белгіленген бизнес-жоспар. Мұнда сіз сұраққа мүмкіндігінше нақты жауап беруіңіз керек – ең алдымен өзіңізге – неге басқа адамдар сізге өз ақшаларын беріп, сіздің пікіріңізге инвестиция салғысы келуі керек. Жобаның толық сипаттамасын беру, оның қаржылық моделін әзірлеу, бюджеттеу жүргізу, коммерциялық артықшылықтарды талдау және т.б маңызды. Яғни, ықтимал инвестор сіз қанша ақша сұрап отырғаныңызды, одан қандай және қанша мерзімде пайда алатынын, сіздің бизнесіңіздің жалпы даму перспективалары қандай болатынын нақты түсінуі керек.
Команда
- Пікіріңіз қаншалықты мықты болғанымен, соғыс майданында жалғыз жеңіске жетпейсіз дегенді ұмытпағайсыз. Сізге мықты, тәжірибелі және ең бастысы ынталы команда керек. Бұл инвесторларға өз ақшаларын жобаларға салып салмауды шешуге себеп болатын маңызды критерийлердің бірі. Сіздің компанияңыздағы қызметкерлер қаншалықты талантты және тәжірибелі болса, соғұрлым сәттілікке жету мүмкіндігі жоғары болады. Қазіргі кезде инвесторлардың көпшілігі пікірлердің өзіне емес, мықты кәсіпкерлер мен командаларға инвестиция салатыны ешкімге құпия емес.
Ынтымақтастық
- Сіздің инвестормен істестік формасын нақты түсінуіңіз маңызды. Сіз келіссөздерден не қалайсыз және нелер күтесіз? Сіздің компанияңыз бен ықтимал инвестордың арасындағы байланыс қандай келісімдер бойынша орналатынын талдаңыз.
Демонстрация
- Сізде ұсына алатын дайын өнім бар ма? Егер солай болса, керемет! Егер жоқ болса, онда оның прототипін көрсету керек, өйткені кез-келген адам үшін инвестицияны неге салатынын көру және түсіну маңызды.
Байланыс
- Сізде керемет пікір мен мықты команда болуы мүмкін, бірақ егер сіз өз өніміңізді нақты әрі дұрыс ұсына алмасаңыз, онда ол ешкімді қызықтырмайды. Көбіне инвесторлардың жобаға ақша салуға қатысты оң шешімі сауатты келіссөздермен және табысты питчингпен анықталады.
Белсенділік
- Әрине, егер сіз өз жобаңызға инвестиция тартқыңыз келсе, белсенді қадамдар жасауыңыз керек. Әр түрлі хакатондарға, кәсіпкерлік конкурстарына, жеделдету және инкубациялық бағдарламаларға қатысыңыз. Әр түрлі іс-шараларға белсенді қатысыңыз. Басқаша айтқанда, сіздің ықтимал инвесторларыңыз тұрақты клиенттер мен қонақтар болатын орындарға барыңыз. Кафе, мейрамхана немесе қайырымдылық шарасы болсын.
Осы мақаланы оқығаннан кейін әлемге кем дегенде тағы бір стартап-жоба қосылады деп үміттенеміз. Ең бастысы – тоқтамаңыз, өз пікіріңізге сеніңіз және инвестицияларды тартудың әртүрлі әдістерін қолданыңыз!
Соңғы мақалалар
2019 жылғы мәліметке сүйенетін болсақ, Қазақстанда жұмыс көп болғанымен білікті мамандар жетіспейді…
Автокөлікпен жүруді одан да ыңғайлы, қауіпсіз және тартымды етуге не көмектеседі? Көлігіңіз…
Сымсыз зарядтағыш — телефонды, құлаққапты немесе смарт сағатты жылдам зарядтауға мүмкіндік беретін…
Мінсіз макияж — бұл әлеуметтік медиа жасаған миф емес, сонымен қатар кәсіби…
Сымсыз құлаққап — негізгі құрылғыға кабель арқылы қосылмай жұмыс істейтін аксессуар. Құлаққап…