Неліктен көлік іске қосылмайды: кең таралған себептер
Көліктің іске қосылмауына әкелетін ақаулар өте көп. Егер сіз машина іске қосылмаса не істеу керектігін, оны қалай түзетуге болатынын білгіңіз келсе, қосымша ақпарат сізге пайдалы болады. Көптеген себептер болуы мүмкін, бірақ олардың барлығын тізімдеуге тырысайық.
Неліктен көлік іске қосылмайды: себептер
Ең бастысы – дүрблікпей, машинаның қандай себеппен іске қосылмайтынын анықтау керек. Қарастыруға болатын бірнеше кең таралған жағдайлар бар. Алдымен олар жанармай деңгейін тексереді: мүмкін, машина неге іске қосылмайды деген сұраққа жауап бос бакта болуы мүмкін.
Аккумулятормен байланысты мәселелер
Әрі қарай, аккумуляторды тексереді. Оның жай ғана қуаты болмауы мүмкін. Стартерді айналдыру үшін қуат күші жеткіліксіз болады. Қуаттың деңгейін тексеру үшін тестер қажет.
Мультиметрлер арзан тұрады, сондықтан әр жүргізушіде құралдар арасында болуы керек. Егер қуаты 12 В-тан төмен түссе, аккумуляторды шұғыл зарядтау қажет. Егер машина іске қосылмаса, аккумуляторды жандандырудың бірнеше жолы бар.
Толығымен қуаты отырып қалған аккумулятор туралы айтып отырған жоқпыз. Клеммалар жай тотығуы мүмкін. Олардың жағдайын тексеріп, қажет болған жағдайда оларды тазарту қажет. Осыдан кейін сіз қозғалтқышты қайтадан іске қосуға тырысуыңыз керек.
Оталдыру білтелері
Оталдыру білтелері – бұл автомобильдің іске қосылмауының танымал себептерінің бірі. Бұл бөлшектер бетіндегі шөгінділерге (күйіктерге) байланысты дұрыс жұмыс істемеуі мүмкін. Күйіктер сапасыз отынды пайдаланғанда пайда болады. Күйіктен тазарту немесе білтелерді ауыстыру қажет. Сонымен қатар, бүкіл жиынтықты бірден ауыстыру ұсынылады.
Стартердің ақаулары
Стартердің ақаулары да машинаның іске қосылмауының себебі болып табылады. Стартер – қозғалтқышты айналдыратын шағын электр қозғалтқышы. Егер кілтті бұру кезінде тек шертулер естілсе, бірақ стартер айналдырмаса, оны тексеру керек. Ол үшін аккумулятордан шыққан сымдар тікелей стартерге қосылады.
Стартердің өзі істен шығуы мүмкін бірнеше бөліктерден тұрады. Ең тиімді шешім – машинаның жаңа бөлшегін сатып алу. Стартерді жөндеу өте күрделі және кейбір жағдайларда ақталмайды.
Генератордағы мәселе
Генератор – қозғалтқыш жұмыс істеп тұрған кезде аккумулятордың қуатын қалпына келтіретін құрылғы. Егер машинаны сирек пайдаланылатын болса, онда генератор қуатты қалпына келтіре алмайды. Генератордың ақауынан машина іске қосылмауы мүмкін бе? Әрине, мүмкін. Егер бұл бөлік істен шыққан болса, онда аккумулятор қажетінше қуатталмайды.
Оталдыру шарғысы
Механизмнің бұл бөлігі кернеуді электр ұшқынына айналдыруға жауап береді. Әрине, бөлшектің сынуы қозғалтқыштың іске қосылмауына әкеледі. Шарғы мультиметрдің көмегімен тексеріледі. Шарғы арқылы өтетін ток күшін тексеру керек.
Жанармай беру жүйесі
Егер машина нашар оталса, оның себебі жанармай беру жүйесінде жасырылуы мүмкін. Көбінесе бұл жанармай сорғысынан болуы мүмкін. Бұл бөлік өте сенімді, бірақ бірқатар жұмыс ерекшеліктері бар. Өз механизмін салқындату үшін ол бензинге батып тұру керек. Егер жанармай аз болса, жанармай сорғысы қызып кетеді және мерзімінен бұрын істен шығады.
Екінші себеп жанармай сүзгісінде болуы мүмкін. Бұл бөлікті ережеге сәйкес өзгерту керек. Егер сүзгі қатты бітеліп қалса, ол жай ғана бітеуішке айналады.
Мұның тағы бір себебі – жанармай түтігінің зақымдануы. Бұл жағдайда бензиннің иісі сезіледі.


Қозғалтқышты электрондық басқару блогының ақаулары
Көліктің қозғалыссыз қалуының бір себебі – ЭББ істен шығуы. Жұмыс кезінде контактілер тотығады, қосылыстар коррозияға ұшырайды. Кейбір көліктерде бұл электронды түйін конструктивті түрде дұрыс орнатылмаған. Яғни, автокөлікті сатып алғаннан кейін бірнеше жылдан кейін ЭББ мәселелері басталады. Техниканы ТҚКС-ға сүйреп апару қажет.
Бұған сигнал беру мәселелері де кіреді. ЭББ-ның бұзылуы сақтандырғыш жинағының қозғалтқыштың іске қосылуына жол бермейді. Сонымен қатар, сақтандырғыштардың күйін тексеру қажет. Себеп соларда болуы мүмкін. Жүргізушіде әрқашан сақтандырғыш жинағы болуы керек.
Үлестіргіш қақпағының мәселелері
Үлестіргіш қақпақшасы шарғыдан шығатын оталдыру білтелеріне баратын кернеудің бағытына жауап береді. Егер үлестіргіш қақпақшасының астына ылғал түссе, бұл қозғалтқышты іске қосу мүмкіндігіне теріс әсер етеді. Бөлшекті алып, оны құрғақ шүберекпен сүрту керек. Егер мәселе қайталанса, онда қақпақшаны ауыстыру керек.
ГҮМ белдігінің тозуы
Қозғалтқыштың бұл жинағы белгілі бір аралықта клапандарды ашуға және жабуға жауап береді. Поршеньдер мен клапандар ешқашан жанаспайды. ГҮМ белдігінің дұрыс жұмыс істемеуі қымбат жөндеуді қажет ететін елеулі бұзылуларға әкелуі мүмкін. ГҮМ белдігін уақытында ауыстыру керек. Ауыстыру мерзімдерін өндіруші көрсетеді. Әдетте, бұл 50-60 мың км немесе бірнеше жыл аралығы.
Үлестіргіш білік көрсеткішінің істен шығуы
Қазіргі заманғы автомобиль қозғалтқышындағы үлестіргіш білік арнайы көрсеткішпен жабдықталған. Егер көрсеткіш дұрыс жұмыс істемесе, ұшқынның шығуы бұғатталады. Осыған байланысты күш қондырғысын іске қосу мүмкін емес.
Иінді білік көрсеткішінің істен шығуы
Иінді білік көрсеткіші иінді біліктің айналу жиілігін және оның орналасуын қадағалайды. Егер бұл көрсеткіш ақаулы болса, қозғалтқышты іске қосу кезінде мезгіл-мезгіл мәслелер туындауы мүмкін. Бірақ әдетте қозғалтқыш іске қосылмайды.
Қозғалтқыштың қызуы
Кейбір автокөлік иелері антифризге байланысты себептермен көлік іске қосылмауы мүмкін бе деген сұрақ қызықтырады. Қозғалтқыш әртүрлі себептермен қызып кетуі мүмкін:
- антифриз температурасы көрсеткішінің бұзылуы;
- қысымның төмендеуі;
- су сорғысының бұзылуы;
- антифриздің азаюы.
Жүргізуші салқындату жүйесінің жұмысына мұқият болуы керек. Салқындатқышты уақытында өзгерту керек, оның деңгейін қадағалау керек.
Неліктен қозғалтқыш қыста іске қосылмайды
Суық мезгілде қозғалтқыштың іске қосылмауының бірнеше себептері бар. Егер қыста көлік іске қосылмаса, себептері келесідей:
- температура төмендеген кезде май тым тұтқыр болады;
- қозғалтқышты іске қосу кезінде оталдыру білтелері жанармаймен толтырылады;
- температура 0-ден төмен түскен кезде аккумулятор сыйымдылығында қатты жоғалады (әсіресе аккумулятор бірнеше жыл бұрын алынса);
- маусымға сәйкес келмейтін отын немесе сапасыз бензин (дизель).
Бензинді қозғалтқышы бар автомобильдер іске қосу температурасына қатты байланысты емес. Дизельді қозғалтқыштар қыста нашар іске қосылады.
Жазда не болуы мүмкін
Машинаны іске қосу мәселелері жазда да болуы мүмкін. Ең алдымен, олар күн қондырғысының қызып кетуімен байланысты болады. Қызып кету антифриздің ағып кетуіне немесе көрсеткіштің дұрыс жұмыс істемеуіне байланысты. Сонымен қатар, салқындатқыш сорғының дұрыс жұмыс істейтініне көз жеткізу керек.
Жазғы ыстықта жанармай сорғысы қызып кетуден зардап шегуі мүмкін. Бұл бөлігі тікелей капот астындағы кеңістікте орналасқан автомобильдер тәуекел аймағында болады.
Қозғалтқыштың іске қосылмауының бір себебі – ауа сүзгісінің бітелуі. Ең алдымен, ол қара жолмен жүру кезінде бітеліп қалады. Ауа сүзгісі арзан, сондықтан оны жиі ауыстырып отыру керек.
Егер машина іске қосылмаса не істеу керек
Осылайша, кез-келген автокөлік жүргізушісі ақаулықтың себебін анықтай алады. Олардың көпшілігін өзіңіз шеше аласыз. Бөліктердің әрқайсысын тексеру үшін аз уақыт қажет.
Егер әдістердің ешқайсысы көмектеспесе, онда мамандарға жүгіну керек. Тәжірибелі механиктер бұзылудың себебін тез тауып, оны түзетеді. Бұл тәсіл уақыт пен шығындарды үнемдеуге көмектеседі.
Соңғы мақалалар
2019 жылғы мәліметке сүйенетін болсақ, Қазақстанда жұмыс көп болғанымен білікті мамандар жетіспейді…
Автокөлікпен жүруді одан да ыңғайлы, қауіпсіз және тартымды етуге не көмектеседі? Көлігіңіз…
Сымсыз зарядтағыш — телефонды, құлаққапты немесе смарт сағатты жылдам зарядтауға мүмкіндік беретін…
Мінсіз макияж — бұл әлеуметтік медиа жасаған миф емес, сонымен қатар кәсіби…
Сымсыз құлаққап — негізгі құрылғыға кабель арқылы қосылмай жұмыс істейтін аксессуар. Құлаққап…