Бизнесіңіз үшін алғашқы клиенттерді қалай табуға болады?
Кез келген бизнестің кірісі мен табысқа жетуі клиенттердің санына байланысты. Бастапқыдан нарықта өзіңізді қалай көрсетсеңіз болашақ клиенттеріңіз алда сіздің бизнесіңізге соншалықты адал болып қалады. Алғашқы клиенттерді қайдан табуға болады? Әлеуетті клиентті қалай қызықтыруға болады? Жаңа клиенттерді қалай іздестірген жөн? Ал сатып алушыларды? Интернеттен клиенттерді қалай табуға болады? OLX сайтындағы істі жылжыту бойынша қызметтер осы сұрақтарға жауап беруге көмектеседі. Бұл мақалада сіздің бизнесіңізге клиенттерді қалай тартуға болатынын талқылаймыз.
Мақсатты аудитория
Клиенттерді табу әдістері әртүрлі болуы мүмкін, бірақ оларды «еліктіруге» кіріспес бұрын, бірінші олардың кім екенін түсіну маңызды. Ол үшін мақсатты аудиторияңызды анықтап алған жөн: сатып алушылардың жынысы, тұрғылықты жері, кәсібі, хоббиі, қызығушылықтары, сүйікті іс-әрекеттері және т.б. Мақсатты аудитория – сипаттары немесе қызығушылықтары бірдей адамдар. Мақсатты аудиторияңызды білу бірнеше сұрақты ұғынуға көмектеседі:
• Не сату керек: әртүрлі топтар арасында қандай өнім немесе қызмет сұранысқа ие?
• Қайда сату керек: сіздің сатып алушыңыз қайда тұрады?
• Қашан сату керек: мектеп маусымы секілді белгілі бір кезеңді күту керек пе?
Жарнама арқылы клиенттердің сеніміне қалай қолжеткізуге болады?
Клиент тарту әдістерінің түр-түрі бар. Ең бастысы, дұрыс ұсынылған ақпарат арқылы олардың сеніміне қолжеткізу: компанияның сипаттамасы, қызмет/өнімдері, бірегей сату ұсынысы. Әлеуетті сатып алушы өнім немесе қызмет туралы қандай ақпарат алғысы келеді? Мәтіннің құрылымын ойластырыңыз: әр бөлікте нені қамту керек, нені атап өткен жөн, қандай кілт сөздерді қолдану керек. Сипаттама оқуға оңай және тіпті көрнекі түрде жақсы қабылдануы керек, сондықтан абзацтар туралы ұмытпаңыз. Толық әрі анық жазғаныңыз дұрыс болады. Грамматикалық қате жібермеңіз және сөздерді адам танымастай етіп қысқартпаңыз.
Алғашқы клиенттерді қалай тартуға болады?
OLX көмегімен клиенттерді тарту жолдары мен құралдары:
• «Топ-жарнама»: Біз сіздің жарнамаңызды белгілі бір санаттағы хабарландырулардың ең жоғарғы жағына шығарып, сізге «TOП» белгісін береміз. Оған қоса, үш топ-жарнама парақшадағы әр он жарнамадан кейін қайта көрсетіледі.
• «VIP-жарнама» стандарт жарнамаларға қарағанда 10 есе көп жауап пен шерту алудың жолы.
• «Тізімнің жоғарғы жағына шығару» – бұл функция жарнамаңызды берілген санаттағы жарнамалар тізімінің жоғарғы жағына бір рет көтереді, яғни ұсынысыңызды жаңартуға және іздеу жүйесінде төменде қалмауына көмектеседі.
Клиенттерді тарту қызметі қаншалықты тиімді болғанын OLX хабарландыру сервисіндегі статистикалық деректер арқылы тексеруге болады. OLX көмегімен қандай жарнамалар клиенттерді көбірек не азырақ қызықтыратынын көре аласыз.
Бизнесті жылжытудың қосымша әдістері
• Жариялау пакеттері: Сізге қажетті санатта көбірек жарнама жариялау мүмкіндігін беретін жариялауға арналған түрлі пакеттерге қолжеткізе аласыз.
• OLX-shop – OLX доменіне негізделген атаулы ішкі домені бар ұйымның жеке парағы.
• Бизнес-парақша – компанияңыз туралы маңызды ақпараттарды қамтитын OLX платформасындағы шағын сайт: жарнамалар, логотип, дүкен баннері және контактілер. Бұл опция бизнесіңізді белсенді әрі тиімді жолмен алға жылжытуға мүмкіндік береді.
Соңғы мақалалар
2019 жылғы мәліметке сүйенетін болсақ, Қазақстанда жұмыс көп болғанымен білікті мамандар жетіспейді…
Аяз, көктайғақ және тізеге дейінгі қар үйінділері сырттағы физикалық белсенділіктен бас тартуға…
Жаңа жылдық қарбалас уақыты жетіп қалды, демек, мерекеге дайындалатын кез келді. Бұл…
Ауа райы болжамы қарлы немесе мүлдем құрғақ қысты болжаса да, көктайғаққа алдын…
Егер душтан шыққан кезде кем дегенде бір рет еден жабынын толығымен ауыстыру…